14 marca 2016 #Piaskiemwraka - Dołącz do rywalizacji

Zmagań ciąg dalszy. Nie jest łatwo wygospodarować czas na cztery treningi biegowe w tygodniu, a tyle przewiduje plan przygotowań. Do tego jeszcze co nieco na siłowni i jakaś sauna, którą by się zmieściło akurat w ósmym dniu tygodnia, gdyby on tyle miał...
Nie mniej, udaje się przeć do przodu, a nawet ustanawiać ponoć jakieś rekordy. Choć łatwo jest pobijać swój rekord w czymś, czego się nigdy nie robiło. Jak na przykład najlepszy czas w półmaratonie, skoro nigdy nie przebiegłem dłuższego dystansu. Wczoraj, zgodnie z planem przebiegłem 22 km. Najdłuższy dystans, jakiego moje nogi doświadczyły w biegu. Nie było tak źle i chyba jeszcze się do końca na mnie nie obraziły, bo dwie godziny później dały radę zaciągnąć mnie na nurkowanie (a tutaj też mają nieco do dźwigania, bo cały "szpej" na plecach to jakieś 60 kg...). 





Aby było nieco więcej dopingu i motywacji podczas przygotowań przygotowaliśmy dla małą rywalizację na Endomondo. Zapisać się może każdy, jak również każdy może dorzucać kolejne kilometry. Ważne jedynie, by robić treningi dłuższe niż 8km i 40min. Jak widać zainteresowanie jest, bo już 43 kcal spalonych. To się nazywa odchudzanie! Zapisujcie się, zapraszajcie znajomych, trenujcie razem z nami!



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

29 grudnia 2014 #piaskiemwraka - moralne wsparcie i nie tylko...

11 listopada 2018 #Piaskiemwraka - Dla Niepodległej...

3 marca 2021 #Piaskiemwraka - Z Nowym Rokiem, nowym krokiem...